שירות יפעת מדיה צ'ק הוא אחד הכלים היעילים ביותר לבקרה ולניתוח קמפיינים פרסומיים בטלוויזיה ובדיגיטל. אך כיצד מיושם התהליך בפועל? במסגרת שלושה שלבים מרכזיים:

תמונה-לפני-העלייה-לאווירלפני העלייה לאוויר

בשלב הזה ייבדקו וייקבעו יעדי הקמפיין, על סמך תכנון המדיה של משרד הפרסום ובשיתוף פעולה מלא עם אנשיו.
שלב זה יכלול בין היתר את הצעדים הללו:

  • קביעת עלות הקמפיין (עלות לנקודה)
  • הצבת יעדי TRP לקהלי המטרה
  • הצבת יעדי יחס המרה של קהל המטרה
  • הצבת יעדי חשיפה מצטברים לקהל המטרה
  • חלוקה לפי רצועות
  • אחוז מיקומים
  • סיוע ללקוח במו"מ לשיפור תמהיל המדיה ושוֹוייהּ מול משרד הפרסום

לאורך הקמפיין

שלב זה יספק ללקוח כלים אפקטיביים למעקב קרוב ומתמשך אחר ביצועי הקמפיינים שלו, אף ברמה יומיומית
אם ירצה בכך. השירות לו יזכה הלקוח בשלב זה כולל:

  • וידוא עליית הקמפיין בכל האתרים וקבלת דו"חות או צילומי מסך ממשרד הפרסום
  • הפקת דו"חות מפורטים על ביצועי הקמפיין
  • השוואת הביצועים ליעדים שהוגדרו
  • המלצות להתאמה ולאופטימיזציה של הקמפיין, על סמך הנתונים שנאספו
  • עבודה מול כל המערכות הטכנולוגיות של הקמפיין: מערכת הגשה, גוגל אנליטיקס, מערכות לידים ועוד.

 

הנתונים שיקבל הלקוח יאפשרו לו להבין את מידת יעילותו של הקמפיין עוד בזמן שהוא נמצא באוויר ואף
יסייעו לו לשפר תוצאות תוך כדי תנועה.

תמונה-בסיום-הקמפייןעם סיום הקמפיין

לאחר ירידת הקמפיין מהאוויר, יקבל הלקוח דו"ח מסכם ובו פירוט נרחב על ביצועי הקמפיין. הדו"ח, שמטרתו
לבחון ולנתח את הקמפיין לעומקו, כולל:

  • הצגה של כל הפרטים הרלוונטיים מיום השקת הקמפיין ועד לסיומו
  • בדיקת התוצאות מול היעדים שהוגדרו בתחילת הדרך
  • השוואה לקמפיינים אחרים
  • השוואה לקמפיינים דומים של גורמים מתחרים
  • מסקנות, תובנות והמלצות לשיפור בעתיד.

וזה לא מסתיים כאן...

לבד מהשירות שאנו מציעים בטלוויזיה ובדיגיטל, תוכלו ליהנות גם משירותי בקרה לעיתונות ולרדיו,
הכוללים בין היתר:

  • בדיקת הצעות מחיר והגשת המלצות בהתאם
  • הפקת דו"חות שידורים והופעות בפועל
  • הפקת דו"ח מסכם של הפעילות כולה.